top of page
חיפוש
  • doron448

כיצד להתאים משקפיים לילדים ותינוקות

התאמת משקפיים לילדים ולתינוקות עשויה להיות חוויה מאתגרת. תינוקות אינם יכולים לדבר , ופעמים רבות גם הילדים אינם במצב הרוח האידיאלי להתאמת משקפיים על פניהם , ולעיתים הם אף עשויים להתנגד לכך.

אני בוחרת להעלות כאן את עיקרי הדברים החשובים בהתאמת משקפיים לילדים ולתינוקות :



מסגרת –

יש לוודא שהמסגרת מתאימה בגודלה לפנים של הילד , שאינה בולטת החוצה יתר על המידה ושאינה מצירה את פניו. יש לוודא שהזרועות של המשקפיים אינם רופפים (ואז יפלו מפניו של הילד) ושאינם לוחצים על פני הילד (ואז לא יהיה לילד נוח להרכיב אותם על פניו).


התאמה -

יש לוודא שהמשקפיים אינם זזות על פניו של הילד כאשר הוא מניד את ראשו לצדדים , למעלה ולמטה.

על מנת לשפר את האחיזה של המשקפיים על פניו של הילד ניתן להרכיב על קצות הזרועות של המשקפיים תופסני סיליקון. כמו כן , ניתן להרכיב אפון לפי הצורך על מנת לשפר את מנח המסגרת על האף.


עדשות –

יש לוודא שהעדשות תואמות למרשם שניתן לילד. רצוי שהעדשה תקיף במבנה שלה את כל העין. ניתן לרכוש כיום עדשות עם ציפוי נגד שריטות , אנטי ריפלקס ועוד.


איכות –

ישנן כיום מסגרות המיוצרות מחומרים גמישים הנוטים פחות להישבר. כמו כן , ישנן מסגרות שהחיבור בין המסגרת לבין הזרועות הינו נטול ברגים ועל כן הינו גמיש יותר ונוטה להישבר פחות. לאיכות המסגרת ישנה חשיבות רבה בהתאמת המשקפיים לילדים מאחר והילדים שובבים ופעילים מאוד במהלך היום , ועקב כך , מסגרות המשקפיים שלהם נוטות יותר להיפגע.


מראה –

חשוב שהמשקפיים יהיו בגודל המתאים לפניו של הילד ושיחמיאו לו. כאשר המשקפיים נראות יפות ואיכותיות , מראה המשקפיים מחמיא לילד , דבר המגביר את הביטחון העצמי שלו.

24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page